top of page

Ψηφιακή Στρατηγική Δήμου Πειραιά 2018-2024

Updated: Sep 22, 2022

Η Ψηφιακή Στρατηγική του Δήμου Πειραιά, αποτελεί τον οδικό χάρτη και το πλαίσιο για την ψηφιακή ανάπτυξη και το μετασχηματισμό της πόλης, με ένα οργανωμένο κι ενιαίο σχέδιο δράσης. Ο Δήμος Πειραιά με τη στρατηγική του, θέτει το όραμα κι εξειδικεύει τους τομείς παρέμβασης στους οποίους θα εστιαστούν δράσεις και έργα, ώστε η πόλη να ενταχθεί με αξιώσεις στον ευρωπαϊκό ψηφιακό χάρτη με ορίζοντα την επόμενη πενταετία.


Για το σκοπό αυτό, η Ψηφιακή Στρατηγική εστιάζει σε τρεις άξονες παρέμβασης με συγκεκριμένες προτεραιότητες για κάθε έναν από αυτούς. Οι προτεραιότητες αντιστοιχούν σε αναγνωρισμένα κενά της τοπικής οικονομίας και της κοινωνίας, διαμορφώνοντας ένα συνεκτικό πλαίσιο παρεμβάσεων Τεχνολογιών Πληροφορικής &

Επικοινωνιών (ΤΠΕ), με έμφαση στην παραγωγή απτών αποτελεσμάτων και στη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων.


Απώτερος στόχος του Δήμου, είναι να δημιουργήσει νέα μοντέλα αστικής διακυβέρνησης, να συμβάλει στην ανασύνταξη της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας και να μοχλεύσει συνέργειες μεταξύ των φορέων της πόλης.

Μια μόχλευση με κατεύθυνση στην ενίσχυση τομέων και δράσεων που αξιοποιούν τα τοπικά, περιφερειακά και εθνικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και τοποθετούν

στο επίκεντρο τον πολίτη.


Βασικό χρηματοδοτικό εργαλείο των Δράσεων της Ψηφιακής Στρατηγικής του Δήμου θα αποτελέσει η «Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Πειραιά» με επενδύσεις ύψους 6.000.000€ στην παρούσα φάση.




Comments


bottom of page